Reklamace a vrácení zboží
Je pro nás velmi důležité, abyste s našimi produkty byli spokojeni. Jak postupovat:
KROK 1
- Vyplňte online formulář, který najdete níže. Po odeslání formuláře vám přijde potvrzovací e-mail.
KROK 2
- Pokud budete zboží zasílat zpět, vložte ho do krabičky, ve které vám přišlo. Jestliže krabičku už nemáte, uložte do jiné krabičky tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě.
- Do zásilky přiložte papírek, na kterém bude číslo vaší objednávky – pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce.
- Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.
- Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena.
Výměna
Jakmile vám produkt dorazí, máte 30 dní na rozmyšlenou. Líbila by se vám více jiná barva, nebo jiný tvar? Pošlete nám produkt zpět a napište nám, co si přejete změnit. Produkt vám vyměníme.
Vrácení
Může se stát, že vám šperk nebude sedět tak, jak jste si představovali. Do 30 dnů nám můžete produkt vrátit zpět bez udání důvodu.
Dorazilo jiné zboží
Dorazilo nesprávné zboží? Omylem jsme vám odeslali něco jiného než jste si objednali? Občas se to může stát, i když se snažíme každou objednávku balit s naprostou pečlivostí.
V tomto případě se můžeme domluvit na slevě, popřípadě vrácení a zaslání správného produktu.
Reklamace
Snažíme se, aby k vám od nás přicházely produkty, se kterými budete spokojeni a které vám budou dlouho sloužit. Někdy se může stát, že něco přehlédneme nebo se produkt poškodí při přepravě.
Na naše produkty poskytujeme dvouletou záruku. Jestliže se během této doby projeví závada, prosím napište nám. Produkt vám vyměníme za nový, nebo opravíme.
Potřebujete poradit?