Reklamace

Reklamovat zboží můžete na základě Obchodních podmínek, a podmínek Reklamace a vrácení zboží.

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Vyberte požadované řešení
Před odesláním každý šperk kontrolujeme, může se však stát, že se vada projeví až později. Informujte nás, na jakém zboží z objednávky se vada projevila a o jakou vadu se jedná. Pomůže nám také, když nám řeknete, jak vada vznikla.

Snažíme se, aby k vám od nás přicházely produkty, se kterými budete spokojeni a které vám budou dlouho sloužit. Někdy se může stát, že něco přehlédneme nebo se produkt poškodí při přepravě. 

Na naše produkty poskytujeme dvouletou záruku. Jestliže se během této doby projeví závada, prosím napište nám. Produkt vám vyměníme za nový, nebo ho opravíme.

KROK 1

  • Vyplňte online formulář. Po odeslání formuláře vám přijde potvrzovací e-mail.

KROK 2

  • Pokud budete zboží zasílat zpět, vložte ho do krabičky, ve které vám přišlo. Jestliže krabičku už nemáte, uložte do jiné krabičky tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě.
  • Do zásilky přiložte papírek, na kterém bude číslo vaší objednávky – pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce.
  • Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.
  • Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena.