Záměna zboží v rámci 30-ti denní lhůty
Výměna zboží v rámci 30-ti denní lhůty probíhá na základě Obchodních podmínek, a podmínek Reklamace a vrácení zboží.
Dorazilo nesprávné zboží? Omylem jsme vám odeslali něco jiného než jste si objednali? Občas se to může stát, i když se snažíme každou objednávku balit s naprostou pečlivostí.
V tomto případě se můžeme domluvit na slevě, popřípadě vrácení a zaslání správného produktu.
KROK 1
- Vyplňte online formulář. Po odeslání formuláře vám přijde potvrzovací e-mail.
KROK 2
- Pokud budete zboží zasílat zpět, vložte ho do krabičky, ve které vám přišlo. Jestliže krabičku už nemáte, uložte do jiné krabičky tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě.
- Do zásilky přiložte papírek, na kterém bude číslo vaší objednávky – pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce.
- Balení a způsob doručení, který využijete, by mělo být bezpečné. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.
- Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena.